Одією з головних ознак європейської цивілізації є прагнення до розвитку.
ХХ століття відзначалося стрімким розвитком технологій, не в останню чергу, через пришвидшення шляхів комунікації.
ХХІ століття принесло Інтернет, який дозволив в режимі реального часу спілкуватися людям з різних кінців планети протяжністю в тисячі кілометрів. Бердичівський район Корніловки не підвласний цивілізаційному розвитку. У нас усе вирішують чиновники. А так як бюрократ боїться лише виборів, то відповідно працює лише на них і для них. Звичайно, у самих виборців своє життя — буденне. Для простих мешканців Корнилівки “цивілізація” розпочинається з відсутності гарячої води в крані, зруйнованої дороги та битком-набитої маршрутки, щоб дістатися до роботи та повернутися з неї. З такими “приємними” думками пересічний працівник приїжджає на робоче місце. Чи може йтися про ефективність такого “задоволеного” працівника тема окрема. Отож, на корнилівській маршрутці закінчується будь-яка перспектива розвитку “найкращого міста на Землі”.
ХХ століття відзначалося стрімким розвитком технологій, не в останню чергу, через пришвидшення шляхів комунікації.
ХХІ століття принесло Інтернет, який дозволив в режимі реального часу спілкуватися людям з різних кінців планети протяжністю в тисячі кілометрів. Бердичівський район Корніловки не підвласний цивілізаційному розвитку. У нас усе вирішують чиновники. А так як бюрократ боїться лише виборів, то відповідно працює лише на них і для них. Звичайно, у самих виборців своє життя — буденне. Для простих мешканців Корнилівки “цивілізація” розпочинається з відсутності гарячої води в крані, зруйнованої дороги та битком-набитої маршрутки, щоб дістатися до роботи та повернутися з неї. З такими “приємними” думками пересічний працівник приїжджає на робоче місце. Чи може йтися про ефективність такого “задоволеного” працівника тема окрема. Отож, на корнилівській маршрутці закінчується будь-яка перспектива розвитку “найкращого міста на Землі”.
Чиновник боїться лише виборів. 23 вересня цього року до місцевих виборів лишалось 8 днів. Браві бердичівські керманичі одразу вирішили й підбити підсумки за І півріччя 2010 року. Одне з місцевих ЗМІ у повідомленні, під однойменною назвою, про цю подію повідомила таке:
“Що стосується транспорту, то тут ситуація ускладнюється із-за збільшення кількості пільгових категорій людей та зменшення державного фінансування на відшкодування їх перевезення. Міська влада має намір звертатися до Кабінету Міністрів з проханням збільшити суму відшкодувань перевізникам хоча б до минулорічних показників. Водночас на прохання мешканців міста Бердичева було продовжено маршрути 4 і 4-а, задоволено звернення жителів мікрорайонів М’ясокомбінат та Корніловка, і тепер 10 маршрут прямує аж до міського кладовища по вулиці Войкова.
Саме такі дані озвучив заступник міського голови, і хоч не всі вони втішні, але це лише перше півріччя. Головна робота ще попереду, тож можливо до кінця року завдяки наполегливій праці вдасться підвищити показники соціально-економічного розвитку та забезпечити повне виконання і перевиконання запланованого бюджету міста Бердичева”.
Адекватність такого рішення теж питання спірне, адже чи варто жителям Газопроводу, щоб потрапити в центр міста обїжджати маршрутом №4а це місто по колу? Швидше за все найкращому меру найкращого міста закортіло лишитись на посаді та вкотре покрасуватись перед людьми своєю мудрістю та піклуванням.
Реальність втрутилась “у божественний умисел чиновника” і вже через півтора місяці після виборів надійшло нове рішення до народу. Матеріал з назвою “На замітку бердичівлянам: змінено рух деяких “маршруток” та автобусів” нам розповідає про таке:
“Так само зазнали змін і маршрути № 4 та № 4А, розповідає заступник міського голови Сергій Онофрічук. Нещодавно, каже він, рух цих автобусів було продовжено: від Соборної площі до вулиці Газопровідної. Тепер кінцевою зупинкою у них буде пішохідний міст. Щоправда, зазначає заступник, у час пік мешканці Газопроводу зможуть дочекатися автобус на своїх зупинках.
Сергій Онофрійчук, заступник Бердичівського міського голови: “На прийомі у міського голови були мешканці цього мікрорайону (ініціативна група). Їм був наведений аргумент, на який вони погодились, що вдень практично ніхто не їздить автобусом. Тому вони підтримали пропозицію, що 4А їздитиме на Газопровідну з 7.00 до 10.00 і з 16.30 до 19.30. У час пік можна буде дістатися на Газопровідну.” http://www.trkvik.tv/index.php?module=news&id=2617
Причину такого рішення можна було прослідкувати через повідомлення у іншому ЗМІ:
“Наразі у місті більше 25 тисяч пільговиків і їх кількість постійно збільшується. Як зазначив заступник міського голови Сергій Онофрійчук ситуація з міським транспортом не просто проблемна, а вкрай критична.
Поки ситуація, так би мовити, під контролем, але якщо на 2011 рік у Державному бюджеті не буде врахована реальна потреба коштів для пільговиків, то вона може значно погіршитись.
Також до міськвиконкому надійшли звернення від перевізників, по окремих маршрутах: 3-Б, 10-А, 4 та 4-А. Водії скаржаться на те, що вдень пасажирів майже немає і автобуси, великої місткості, фактично перевозять повітря. Тому на засіданні міськвиконкому було прийняте рішення про відміну їх руху у денний час доби”. http://livefm.com.ua/home/p2_articleid/301
Зауважимо, що за вісім днів до виборів аргументом продовження маршруту 4а було “на прохання мешканців міста”, а за півтора місяці після них, чиновники почали дослухатися до “зверненнь від перевізників”.
Чи були вибори холодним душем для влади питання не доречне. Бо опозиції в нас нема — мер наш вождь, а Виконком наша єдиноправильна і єдиноправляча партія. Кожна корніловська бабця стоячи на одній нозі в переповненій четвірці до цих пір свято вірить, що “треба передзвонити в Білий дом і все Василь вирішить!”. Та, наочно, що головному міському Василю по цимбалах, бо до наступних виборів вже далеко. Молодь же Корніловки після перепетій з владним “вирішенням” автобусного питання зрозуміла: Перед виборами возять і повітря, а після виборів — і людей не возять.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.